Wat is het percentage groenezeep in reinigingsmiddelen?

Na aanleiding van de vraag over de verpakking van groenezeep. Is er hier iemand die mij dan kan uitleggen welk percentage groenezeep er dan in reinigingsmiddelen zit?

Toegevoegd na 1 uur:
Deze vraag word gesloten omdat dit NIET onder de categorie Raadsels & Puzzels valt!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit een raadsel, aangezien je zelf in die branche zit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen die gaat antwoorden krijgt een minnetje. Dat compenseert voor die 10 minnetjes bij die andere vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is gewoon te beantwoorden...

Antwoorden (2)

Ik ben snel thuis even in het keukenkastje gedoken.
Met een verpakking Driehoek groene zeep ben ik het lab ingedoken.
Mijn eerste analyse wijst erop dat dit spul voor 100% uit groene zeep bestaat.
AWM
14 jaar geleden
Als vraagsteller van de groene zeep deel 1, zou ik zeggen dat er op de TRICEL goudzeep (schijnt dan dus ook onder groene zeep te vallen) 30% zeep in zit, dat staat zo dus letterlijk op de verpakking. En verder parfums. deze goudzeep word dan ook wel weer zachte zeep genoemd.

Potje TRICEL goudeep
www.senzora.com

Ps. Leuk dat je mijn vraag nog steeds in je hoofd hebt zitten, dat was dus toch een goede vraag.