In welke film zit het character "Don Teflon"

Dus niet de teflon don (gotti). Het is een film van het type Usual Suspects. (actie, US city, boeven) Wie t weet mag het zeggen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Internet Movie Database kent het character Don Teflon niet. Zie link. Dan kun je er wel van uitgaan dat dat character in geen enkele film voorkomt.
Misschien schrijf je het anders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een film kan ik over deze man niet vinden, maar wel allerlei links naar een bestaande persoon, The Teflon Don oftewel John Gotti, een overleden maffia-baas. Misschien ben je de naam ooit tegengekomen in een film; documentaire over de maffia ?

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh, het is een raadsel.....tja, dat wordt wel lastig zoeken dan, want het wordt heel veel als alias / schuilnaam op allerlei internetcommunities gebruikt......