Wie weet waar deze foto is genomen?

Is er iemand die enig idee heeft waar de foto van dit mooie meertje tussen de bergen is genomen?

Toegevoegd na 1 uur:
Inmiddels is het wel duidelijk dat het in Italie is. Ik heb er 15 jaar vlakbij gewoond.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Typisch Zuid-Tirol - Trentino - Alto Adige. Toegevoegd na 2 minuten: Lago di Lamar? Toegevoegd na 1 uur: Hmmm - ik probeer er achter te komen waar je die 15 jaar hebt gewoond. Roma? Ben jij italman41? Toegevoegd na 1 uur: Firenze? Lago Brasimone? Toegevoegd na 1 uur: Bacina di Santa Maria? Hmm, ben nu domweg alle meertjes aan het bekijken op Google Maps. Niet zo heel zinvol. Point and shoot - blindfolded. Toegevoegd na 1 uur: Oeps, ik bedoel Lago di Santa Maria. In Google Maps intypen: Lago di S Maria, Italy (Niet Santa, dat gaat fout). Ligt noordoostelijk van Lago di Brasimone, noordwestelijk van Castiglione dei Pepoli. Toegevoegd na 1 uur: Lago di Suviana? Heb ik eerder aan gedacht, maar is veel groter dan het Uddelermeer. Toegevoegd na 1 uur: Stuwmeer bij Gazzano? Toegevoegd na 1 uur: Riolunato dan? Toegevoegd na 1 uur: Pievepelago! Toegevoegd na 2 uur: Laghetto Pievepelago om precies te zijn. Toegevoegd na 2 uur: Vicino a Dogana Nuova? Toegevoegd na 2 uur: Lago Santo - maar zo heten wel meer meren.

Het is een raadsel dus weet je denk ik het antwoord. Ik denk zelf zuid amerika? zit ik warm? en dan denk ik Brazilie.

Op de 1e foto zie je rechts bankjes staan en mensen misschien is dit een park uit Amerika ofzo ik zie verder geen exotische planten ofzo die ergens speciaal vandaan komen alleen bergen met sneeuw en bomen.

Nou, Italklaas, volgens mij in jouw favoriete Italië. In de buurt van het Como-meer? Toegevoegd na 1 uur: Lago d'Iseo ?

Ik denk dat deze foto is gemaakt in het mooie 'Andora'... Toegevoegd na 21 minuten: Is de foto dan gemaakt in het mooie pitoreske 'Liechtenstein' dan? Toegevoegd na 37 minuten: Het Gardameer dan? Toegevoegd na 1 uur: Het Bolsenameer dan? Toegevoegd na 1 uur: Het Trasimeensemeer dan? Toegevoegd na 1 uur: Het Ortameer? Het meer van Varese? Het Vicomeer? Het Idromeer? Of moeten ze nog kleiner zijn dan het meer van Comabbio? Toegevoegd na 1 uur: Laatste poging dan: Meer van Mergozza? Anders moet ik weer in mijn studieboeken toerisme gaan kijken en heb geen idee in welke doos die zitten...

Ik gok op een bergmeertje in de Frasche Alpen, zoals ik ze daar vrpoeger zo dikwijls tegen ben gekomen.

Lago di Devero?

In Trentino? Het Levico meer of Caldonazzo meer?

Lago da s. Maria ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100