Tweedehands grote maten verkopen

Hoi,

Ik heb enorm veel kleding in grote maten thuis liggen,
omdat ik een maagverkleining heb ondergaan, en deze niet meer pas.

Ik vind het zonde om alles weg te doen, dus zou het graag voor een goed
prijsje willen verkopen.
Heeft er iemand tips? Bijv.een kledingbeurs? Of mensen/bedrijven die zoiets opkopen?

Ik hoor het graag!

Groetjes Daisy

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat versta je onder grote maten?

Antwoorden (7)

Op Marktplaats.nl ben je er zo vanaf.

Toegevoegd na 28 seconden:
Alleen paar mooie foto's van toevoegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou Italklaas, dat valt nog wel tegen hoor.
Had er ook heel wat online staan, maar na 3 maanden heb ik het grootste deel toch maar aan het Leger des Heils geschonken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw heeft dit ook gedaan. De complete garderobbe (incl. schoenen) was ze binnen 2 weken kwijt. Echt alles.
Kijk eens in de lokale kranten of er bij jou in de buurt een rommel- of kledingmarkt wordt gehouden. Het huren van een kraampje kost niet veel en uit ervaring weet ik dat je behoorlijk wat kunt verkopen op zo'n dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het ook aan een goed doel kunnen schenken.
Je kan het ook zelf verkopen via internet, lekker makkelijk en goed te doen.
www.speurders.nl
www.marktplaats.nl
www.tweedehands.net
www.marktgigant.nl
www.marktplaza.nl
www.aanbodpagina.nl
www.ebay.nl

Verder kan je je zondagskrantje of ander gratis krantje in de gaten houden om te kijken of er een kofferbakdag ofzo is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had laatst een schoenen-miskoop gedaan, ze waren gloedjenieuw en maar een half uurtje in totaal gedragen, echt zonde om weg te gooien en omdat ik baalde van het geld (dat ze hadden gekost) wilde ik dat ook niet. Toen zag ik bij mij in de stad een tweedehands kleding winkel, zij kochten ook spullen op dus heb ik mijn mooie schoenen :-) daar verkocht. Ik bedoel dus dat die winkels spullen opkopen. Vaak worden spullen ook opgekocht bij algemene tweedehands-zaken. In mijn bron noem ik er een die door het land wat verspreidt zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
marktplaats of registreer je op ebay (word gegarandeerd een verslaving haha). zo verdien je er zelf ook nog wat aan. als er merkkleding bij zit zit je helemaal goed, kleding verkoopt heel goed, zeker in deze tijd. al ben ik het er niet mee eens dat sommige mensen dat uitbuiten.

ps. kinderkleding gaat nog veel beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marktplaats lijkt me een goede plek om te beginen. Maar eh.....wat voor soort kleding en welke maat / maten ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier in Engeland verkopen grote maten als een trein, dus zou ik op Ebay verkopen.
(uit ervaring na mijn maagoperatie)