Tweedehands grote maten verkopen

Hoi,

Ik heb enorm veel kleding in grote maten thuis liggen,
omdat ik een maagverkleining heb ondergaan, en deze niet meer pas.

Ik vind het zonde om alles weg te doen, dus zou het graag voor een goed
prijsje willen verkopen.
Heeft er iemand tips? Bijv.een kledingbeurs? Of mensen/bedrijven die zoiets opkopen?

Ik hoor het graag!

Groetjes Daisy

Weet jij het antwoord?

/2500

Op Marktplaats.nl ben je er zo vanaf. Toegevoegd na 28 seconden: Alleen paar mooie foto's van toevoegen.

Kijk eens in de lokale kranten of er bij jou in de buurt een rommel- of kledingmarkt wordt gehouden. Het huren van een kraampje kost niet veel en uit ervaring weet ik dat je behoorlijk wat kunt verkopen op zo'n dag.

Je zou het ook aan een goed doel kunnen schenken. Je kan het ook zelf verkopen via internet, lekker makkelijk en goed te doen. www.speurders.nl www.marktplaats.nl www.tweedehands.net www.marktgigant.nl www.marktplaza.nl www.aanbodpagina.nl www.ebay.nl Verder kan je je zondagskrantje of ander gratis krantje in de gaten houden om te kijken of er een kofferbakdag ofzo is.

Ik had laatst een schoenen-miskoop gedaan, ze waren gloedjenieuw en maar een half uurtje in totaal gedragen, echt zonde om weg te gooien en omdat ik baalde van het geld (dat ze hadden gekost) wilde ik dat ook niet. Toen zag ik bij mij in de stad een tweedehands kleding winkel, zij kochten ook spullen op dus heb ik mijn mooie schoenen :-) daar verkocht. Ik bedoel dus dat die winkels spullen opkopen. Vaak worden spullen ook opgekocht bij algemene tweedehands-zaken. In mijn bron noem ik er een die door het land wat verspreidt zit.

marktplaats of registreer je op ebay (word gegarandeerd een verslaving haha). zo verdien je er zelf ook nog wat aan. als er merkkleding bij zit zit je helemaal goed, kleding verkoopt heel goed, zeker in deze tijd. al ben ik het er niet mee eens dat sommige mensen dat uitbuiten. ps. kinderkleding gaat nog veel beter.

Marktplaats lijkt me een goede plek om te beginen. Maar eh.....wat voor soort kleding en welke maat / maten ??

Hier in Engeland verkopen grote maten als een trein, dus zou ik op Ebay verkopen. (uit ervaring na mijn maagoperatie)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100