Ook hier moet humor kunnen , toch?

Bij het geven van antwoorden , kunnen sommige onder ons het niet laten om een draai aan een antwoord te geven zodat het antwoord humor is. Goede antwoorden geven is best wel moeilijk en helemaal met humor er in.
Dus een goed antwoord geven met humor en toch rekening houdend met de vraag is lastig, maar leerzaam.
In dit kader stel ik de vraag, waar je alleen maar met humor kan antwoorden:Wat zit er in de twee bulten van een kameel, nadat hij 65 km. heeft hardgelopen?
Alleen met humor beantwoorden!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe komt het dat ik bij jou een goeievraag indruk en dat ik die niet terug zie in de hi-scores lijst? Gaan die scores wel eerlijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms duurt het even, ik zie wel eens dat ik er ineens 3 punten bij heb, maar waar vandaan?
Verders ga ik er maar vanuit dat het eerlijk gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jacobus, ik kan geen duits!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De scores komen wel, maar het duurt vaak effe.

Het beste antwoord

Als bioloog zoek ik natuurlijk eerst de cruisesnelheid van een kameel op. Die ligt op 16 km/uur. Een sprintje van 25 km/uur kan er van af, maar de dagafstand is normaal 30 tot 40 kilometer.

Ik verdenk de kameel dus van fraude. In eerste instantie denk ik aan bloeddoping. Maar, geen epo te vinden. Misschien moeten de staaltjes een aantal jaren bewaard worden. Dan komt vanzelf het misbruik tóch aan het licht.

Tot we die bulten bekijken. Zit er een kastje achter verstopt met een ontvanger voor radiosignalen. En een kleine electromotor. Niet om de kameel aan te drijven, maar een klein zweepje dat de kameel letterlijk opzweept.

Het leuke is dat je dit niet bedenkt. En missschien geloof je niet dat het echt waar is. Totdat je een keer naar Dubai gaat. Voor de jockeys is het kameelrijden eigenlijk te warm en daarom is deze oplossing gekozen. Dat is pas humor.

Toegevoegd na 15 minuten:
Toevoeging: In navolging van de vraag wilde ik eerst toevoegen dat er kaboutertjes op een trapfietsje in de bulten aanwezig waren. Anders kon de kameel immers niet zo hard (zie link 1 en 2). Omdat ik meestal een antwoord controleer op bronnen, kwam ik de informatie in bron 2 en 3 tegen. Die vond ik veel beter passen, hoewel het kastje áchter de bult zit en hier over een kamelenrace wordt gesproken, terwijl het een dromedaris is. Ook dat is humor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Humorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie je wel?! Ik heb die bulten altijd al verdacht gevonden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral de eerste helft van je antwoord vind ik erg leuk!

Andere antwoorden (19)

Water mèt bubbels, wist je dat niet? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is 12 liter AOW, Afschuwelijk Opgewarmd Woestijnwater.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar in de bulten zit geen water ;0)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OK, dan is het Afgrijselijk Oudbakken Woestijnvet.
Ja tegen jouw uitleg kan ik niet op!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, maar nu associeer je wel iets leuks: frituurvet. Kan je op door gaan in de rebound ;o) +1 alvast
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb a.o.w., maar wat kan ik nou verwachten?
Drinken of bakken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee niet drinken, dan bak je er niets van!
Hutseklutseblubberde blub,blub,blub
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat een antwoord of een reactie?
"Kamelen zijn bekend om hun bulten. De kameel heeft er twee, de dromedaris één. In deze bulten wordt geen water opgeslagen zoals wel eens wordt gedacht, maar vet. Interessant hierbij te weten is, dat wanneer de kameel zo'n 65 kilometer heeft hardgelopen, dit vet wordt omgezet in bolognese saus. De mens is nog steeds op zoek naar een verklaring voor deze interessante omzetting."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha Marita, leuk gevonden, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gauw een paar flesjes bestellen voordat ze op zijn.
+1
ja duh , dat weet toch iedereen?

Lege plastic yerricans om water mee te halen bij de Fata Morgana
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zitten de baby kameeltjes, net als bij kangoeroes in de buidel. Na 65 km hardlopen zijn het dus baby kameeltjes met een dubbele hersenschudding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bloed, zweet en tranen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit daar iets in dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zover ik weet zitten daar de piloot en co-piloot altijd in.

Dromedarissen hebben overigens maar 1 piloot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan me geen bult schele, en ook niet wat erin zit. Waar ik me wel ernstig zorgen over maak is het aanzicht van de kamelentenen na zo'n afstand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de bult van een kameel zit normaal gesproken vet, maar na zo'n uitputtende mars is dat slechts nog halvarine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik 65 kilometer hardloop heb ik mijn borsten op mijn rug omdat deze te groot zijn. dus dat zal het bij de kameel ook wel zijn. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk antwoord.
eelt en blaren haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja, als je melk schudt, wordt het vanzelf boter. Dus als je water klutst, zal het dieetmargarine worden, dat smaakt tenslotte ook naar water...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitgaande van het feit dat er vet in de bulten zit en hij
na 65 km zijn opgeslagen reserve-vet in de bulten aanspreekt, gaan de bulten hangen. Ik zou zeggen,
het zijn hangende vetbulten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een kameel 65 kilometer kan hardlopen moet het een soort van robot kameel zijn. De voorste bult geld als radar en gps, anders weet de kameel niet waar hij naar toe moet lopen. Ik neem aan dat je niet voor je plezier 65 kilometer gaat hardlopen.

In de achterste bult zit een minuscuul mannetje (of vrouwtje, ligt aan het geslacht van de kameel) die de besturing van de kameel voor zijn rekening neemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een vetshake
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een kameel 65 kilometer gaat hardlopen in die bloedhitte maak ik me meer zorgen over wat er in zijn hoofd zit ; vermoedelijk zit dáár dan het water.
In die bulten zul je in dat geval hooguit resten van allerlei stimulerende middelen kunnen vinden.