Ook hier moet humor kunnen , toch?

Bij het geven van antwoorden , kunnen sommige onder ons het niet laten om een draai aan een antwoord te geven zodat het antwoord humor is. Goede antwoorden geven is best wel moeilijk en helemaal met humor er in.
Dus een goed antwoord geven met humor en toch rekening houdend met de vraag is lastig, maar leerzaam.
In dit kader stel ik de vraag, waar je alleen maar met humor kan antwoorden:Wat zit er in de twee bulten van een kameel, nadat hij 65 km. heeft hardgelopen?
Alleen met humor beantwoorden!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als bioloog zoek ik natuurlijk eerst de cruisesnelheid van een kameel op. Die ligt op 16 km/uur. Een sprintje van 25 km/uur kan er van af, maar de dagafstand is normaal 30 tot 40 kilometer. Ik verdenk de kameel dus van fraude. In eerste instantie denk ik aan bloeddoping. Maar, geen epo te vinden. Misschien moeten de staaltjes een aantal jaren bewaard worden. Dan komt vanzelf het misbruik tóch aan het licht. Tot we die bulten bekijken. Zit er een kastje achter verstopt met een ontvanger voor radiosignalen. En een kleine electromotor. Niet om de kameel aan te drijven, maar een klein zweepje dat de kameel letterlijk opzweept. Het leuke is dat je dit niet bedenkt. En missschien geloof je niet dat het echt waar is. Totdat je een keer naar Dubai gaat. Voor de jockeys is het kameelrijden eigenlijk te warm en daarom is deze oplossing gekozen. Dat is pas humor. Toegevoegd na 15 minuten: Toevoeging: In navolging van de vraag wilde ik eerst toevoegen dat er kaboutertjes op een trapfietsje in de bulten aanwezig waren. Anders kon de kameel immers niet zo hard (zie link 1 en 2). Omdat ik meestal een antwoord controleer op bronnen, kwam ik de informatie in bron 2 en 3 tegen. Die vond ik veel beter passen, hoewel het kastje áchter de bult zit en hier over een kamelenrace wordt gesproken, terwijl het een dromedaris is. Ook dat is humor.

Bronnen:
http://calijn.blogspot.com/2009/03/afstand...
http://dier-en-natuur.infonu.nl/biologie/4...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kameel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kamelenrace

Water mèt bubbels, wist je dat niet? ;-)

dat is 12 liter AOW, Afschuwelijk Opgewarmd Woestijnwater.

Hutseklutseblubberde blub,blub,blub

"Kamelen zijn bekend om hun bulten. De kameel heeft er twee, de dromedaris één. In deze bulten wordt geen water opgeslagen zoals wel eens wordt gedacht, maar vet. Interessant hierbij te weten is, dat wanneer de kameel zo'n 65 kilometer heeft hardgelopen, dit vet wordt omgezet in bolognese saus. De mens is nog steeds op zoek naar een verklaring voor deze interessante omzetting."

Bronnen:
bolognese bulten wikipedia

ja duh , dat weet toch iedereen? Lege plastic yerricans om water mee te halen bij de Fata Morgana

Daar zitten de baby kameeltjes, net als bij kangoeroes in de buidel. Na 65 km hardlopen zijn het dus baby kameeltjes met een dubbele hersenschudding.

Bloed, zweet en tranen.

Zit daar iets in dan?

Zover ik weet zitten daar de piloot en co-piloot altijd in. Dromedarissen hebben overigens maar 1 piloot.

Het kan me geen bult schele, en ook niet wat erin zit. Waar ik me wel ernstig zorgen over maak is het aanzicht van de kamelentenen na zo'n afstand.

In de bult van een kameel zit normaal gesproken vet, maar na zo'n uitputtende mars is dat slechts nog halvarine.

als ik 65 kilometer hardloop heb ik mijn borsten op mijn rug omdat deze te groot zijn. dus dat zal het bij de kameel ook wel zijn. ;-)

eelt en blaren haha

VET ....

Nou ja, als je melk schudt, wordt het vanzelf boter. Dus als je water klutst, zal het dieetmargarine worden, dat smaakt tenslotte ook naar water...

Uitgaande van het feit dat er vet in de bulten zit en hij na 65 km zijn opgeslagen reserve-vet in de bulten aanspreekt, gaan de bulten hangen. Ik zou zeggen, het zijn hangende vetbulten.

Als een kameel 65 kilometer kan hardlopen moet het een soort van robot kameel zijn. De voorste bult geld als radar en gps, anders weet de kameel niet waar hij naar toe moet lopen. Ik neem aan dat je niet voor je plezier 65 kilometer gaat hardlopen. In de achterste bult zit een minuscuul mannetje (of vrouwtje, ligt aan het geslacht van de kameel) die de besturing van de kameel voor zijn rekening neemt.

een vetshake

Als een kameel 65 kilometer gaat hardlopen in die bloedhitte maak ik me meer zorgen over wat er in zijn hoofd zit ; vermoedelijk zit dáár dan het water. In die bulten zul je in dat geval hooguit resten van allerlei stimulerende middelen kunnen vinden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100