Weer eens een foto quizje, waar is deze prachtige foto gemaakt ?

Verder lijkt het me leuk om te horen wat jullie van deze foto vinden, misschien een cijfer eraan geven van 1 t/m 10 ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Oke, ik ga voor:
Tanah Lot / Bali (Indonesië)

Toegevoegd na 36 minuten:
oh ja, fotowaardering.
Ik sluit me bij de voorganger aan dat zonsondergangen per definitie altijd mooi zijn. Ben het niet eens met het "voegt niets extra's toe".
Ik vind hem mooi en geef hem een 8!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Wilde gok, Honululu...

Prachtige foto, cijfer 8
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze foto lijkt mij gemaakt vanaf de Noordelijke Stadsmuur van Peñiscola...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@cantare: Je mist een hoop geografische kennis... En je reactie slaat nergens op...
Dominicaanse Republiek misschien?
Foto is wel leuk, maar mijns inziens ietsje te donker.
In dit soort situaties moet je altijd een of twee stopjes meer instellen dan dat hij automatisch aangeeft. De zon heeft aardig wat invloed op het lichtmeetsysteem maar
maakt de 'voorgrond' wat te donker; zijn het nu bomen of parasols? Flitsen helpt niet ivm de grote afstand.
van mij, maar ik ben erg (hopelijk opbouwend) kritisch, krijg je niet meer dan een 6.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gok op Middelandse zee.... verder voor de foto een 7. Beetje kritisch zoals hierboven reeds beschreven. Per definitie ziet een zonsondergang of -opkomst er mooi uit en is het makkelijk er een mooie foto van te maken, maar hij heeft niets 'extra's'. Maar blijf vooral proberen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen idee waar de foto gemaakt is...
waardering 6
de compositie is wel aardig, een beetje te donker naar mijn smaak... ik denk dat ik de foto een paar minuten eerder zou hebben genomen... de horizon is niet helemaal horizontaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat deze foto in Japan is gemaakt.

Overigens geef ik deze foto een 6. Naar mijn smaak net iets te donker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Borneo (gok).

Ik geef hem een 8. Ik vind het echt wel een mooie foto, mooie kleuren, maar de horizon loopt scheef, dat vind ik heel jammer. Toch nog een 8 voor de mooie uitstraling bij de eerste indruk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan het ijsselmeer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De compositie vind ik niet optimaal - zo'n silouet tegen de lucht is altijd heel mooi, ook al is hij donker, zoals hier, maar als deze foto van een standplaats meer naar rechts was genomen, had je meer lucht + zonsondergang gehad, en was de heuvel niet zo aandachtopeisend. Je krijgt van mij een 7 - als de tekening in de lucht feller was geweest, of de horizon lager, dus meer lucht, minder zee, was het hoger geweest.
Geen idee trouwens waar het is - verre oosten, vermoed ik.