wie weet waarin duiste eifel cursus streetdance gegeven wordt?

Ik ben sinds een half jaar geemigreerd naar Prum, duitse eifel.
In Nederland ging ik wekelijks naar Bruce dansfactory voor een cursus/workout streetdance.
Weet iemand waar een school of cursus gegeven wordt waar streetdance of een soortgelijke dans (hip hop) gevolgd kan worden???
Het is me zeker de moeite waard om in deze omgeving een klein half uurtje te rijden om er te komen.

Ben benieuwd naar de reactie(s)
Alrac

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Heb je niet een telefoonboek of een gouden gids, of misschien zelfs een gemeentegids van je nieuwe stad, waarin dansscholen staan vermeld? Dat lijkt mij handiger dan Nederlanders vragen om informatie over een Duitse stad. Jij zit dichterbij de informatie dan "wij". Je kan natuurlijk ook in een Duitse telefoongids, een Duitse gouden gids of een gemeentegids op Internet zoeken. Ik heb er helaas geen URL's van. In ieder geval succes!

Antwoorden (1)

Met behulp van Google Maps is van alles te vinden, ook een dansschool in de buurt van Prum, Duitsland:

In Würselen is er de Tanzspiegel van Alexa Harst (zie link).

De zoekopdracht [street tanzschule loc: Prum, Duitsland] levert meer resultaten op (zie link), onder andere een dansschool in Aachen: Tanztreff.

Succes en veel dansplezier!

Toegevoegd na 2 minuten:
Nu hopenlijk met een goed werkende Google Maps link...

Toegevoegd na 6 minuten:
De link naar Google Maps werkt wel, maar je zult zelf even verder moeten zoeken door te klikken op [In de buurt zoeken] in het kadertje dat wijst naar de plaats Prum op de kaart.
Voer dan [street tanzschule] in en klik op {zoeken}.