Welke Nokia en Samsung hebben de langste gesprekstijd?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een Nokia of Samsung (eventueel Sony Ericsson) met een LANGE!!!!!!!!! gesprekstijd, op dit moment gebruik ik een Nokia 6300, deze is nog 3 uur bellen helemaal leeg!!
Zakelijk ben ik 4 tot 5 uur per dag aan de telefoon, 's avonds zou het fijn zijn om nog een paar smsjes te kunnen versturen en een paar korte gesprekjes te voeren.
Het enige wat er op de telefoon [u]moet[/u] zitten is bleutooth..

Bedankt alvast voor de reactie's!

Gr. Roel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

is dit wat 324 gesprekstijd en tot 300 uur standby?

http://www.kieskeurig.nl/gsm/nokia/7610_supernova/specificaties/281277/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nokia 5800 XpressMusic met 8.8 uur gesprekstijd
Nokia E71 met 10.5 uur gesprekstijd
Samsung G600 met 7 uur gesprekstijd
Samsung Allure met 7.6 uur gesprekstijd

Toegevoegd na 2 minuten:
SonyEricsson W995 met 9 uur gesprekstijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem met mobiele telefoons is dat deze te vaak even snel tussendoor word bij- opgeladen. En dit is funest voor de batterij. En ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor. Want dan kom ik thuis, of op de zaak met een paar streepjes. En dan hup aan de oplader. Terwijl de Nokia N96 het toch 4 uur met televisie moet uithouden. En zeker tussen de 6 en 8 uur met gesprekken...