Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het geluid van de kp500 weer aanzetten??

[b]Hallo iedereen,[/b]

Ik heb sinds vier dagen de fantastische LG cookie, ben er tot nu toe zeer blij mee. Echter, ik wilde radio luisteren, en daar heb je de headset die erbij geleverd wordt, voor nodig. Dus die aangelsoten, perfect geluid, maar toen ik hem weer uit het toestel haalde, om eens te horen hoe die radio zonder headset klonk, was het geluid niet te horen en ik krijg het ook niet meer aan de praat. Dat moet dan een fout zijn in het toestel, lijkt mij, maar wie weet zijn er mensen die een oplossing weten. Ik heb het toestel al gereset, dat bood geen soelaas, dus.................

Mail me maar, als je wat weet.................


Sander

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
418

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je bent niet de enige. Er schijnt een probleem te zijn met het connectortje waar je de headset in stopt.
Het plugje er een paar keer in- en uithalen, zachtjes met de phone op de tafel tikken, maar ik denk dat het omruilen wordt. Zie forum in link:
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
ik heb zelf ook de LG cookie en heb dat probleem niet.
maar je zegt dat je het zendertje eruit hebt gehaald om de luisteren hoe de radio klonk zonder head set. de radio doet het alleen met head set zonder oortjes heb je geen geluid van de radio
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan de radio toch niet luisteren zonder headset/ speakertje?
doet hij het wel als je de headset erin hebt zitten, of ook niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding