Hoe kan ik het geluid van de kp500 weer aanzetten??

[b]Hallo iedereen,[/b]

Ik heb sinds vier dagen de fantastische LG cookie, ben er tot nu toe zeer blij mee. Echter, ik wilde radio luisteren, en daar heb je de headset die erbij geleverd wordt, voor nodig. Dus die aangelsoten, perfect geluid, maar toen ik hem weer uit het toestel haalde, om eens te horen hoe die radio zonder headset klonk, was het geluid niet te horen en ik krijg het ook niet meer aan de praat. Dat moet dan een fout zijn in het toestel, lijkt mij, maar wie weet zijn er mensen die een oplossing weten. Ik heb het toestel al gereset, dat bood geen soelaas, dus.................

Mail me maar, als je wat weet.................

Sander

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je bent niet de enige. Er schijnt een probleem te zijn met het connectortje waar je de headset in stopt.
Het plugje er een paar keer in- en uithalen, zachtjes met de phone op de tafel tikken, maar ik denk dat het omruilen wordt. Zie forum in link:
AWM
14 jaar geleden
ik heb zelf ook de LG cookie en heb dat probleem niet.
maar je zegt dat je het zendertje eruit hebt gehaald om de luisteren hoe de radio klonk zonder head set. de radio doet het alleen met head set zonder oortjes heb je geen geluid van de radio
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan de radio toch niet luisteren zonder headset/ speakertje?
doet hij het wel als je de headset erin hebt zitten, of ook niet?