Wat is het toppunt van gedult?

Wie weet het antwoord op mijn raadselachtige raadsel??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een vis op de muur tekenen en wachten tot hij wegzwemt.

Wachten tot ik een meisje ben.

Wachten tot analfabeet kan spellen. Toegevoegd op 02-06-2009 19:13:20 Wachten tot analfabeet kan schrijven.

Dat is het aanvaarden dat je geduld met een t aan het eind spelt.

Als je bedoelt: "Wat is het toppunt van geduld?", dan is mijn antwoord: Een olifant doodgooien met watjes. Of: Op je kop gaan staan en wachten tot je sokken afzakken.

een olifant doodgooien met watjes en begraven met een theelepeltje. de kraan opendraaien en wachten tot er smurfen uit komen. volgens mij zijn dát toch wel de meest standaard antwoorden op je vraag.

Ha, die Hihi; Een kale kop op de muur tekenen en wachten tot er haar op groeit.

Het toppunt van geduld is deze vraag stellen, en wachten tot er een antwoord komt dat je niet al 1000 x hebt gehoord...

Een vergiet met water vullen...

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/vul-vergiet...

Daar zijn veel antwoorden op: -Heel veel melk drinken en wachten tot je dronken wordt -Een kat en een muis op de muur tekenen en wachten tot de kat achter de muis aan gaat -Een banaan op de muur tekenen en proberen hem op te eten -Een vuurtje doven met benzine -Proberen een heel jaar niets te zeggen -Aan een oen vragen hoeveel kanten een circel heeft -Wachten op heksen en spoken En zo zijn er nog veel meer! Dit zijn de enige die ik kan bedenken, en de andere die ik verzonnen had zijn hier al gesteld

Een belg een briefje geven met op beide zijden de tekst z.o.z en wachten tot hij klaar is...

Garnalen pellen met bokshandschoenen, maar eigenlijk zijn de meeste antwoorden het toppunt van onzin ^^

op je kop gaan staan en wachten tot je sokken afzakken

Op je kop gaan staan en wachten tot je sokken afzakken:P

Het toppunt: wachten tot ik eens een keer met een grappig voorbeeld kom...

Het toppunt van geduld is iets wat ik moet hebben met mijn puberende kinderen ;o)

Wachten tot de tee in een dee verandert

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100