Buik inhouden op de weegschaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit soort geintjes zit ik idd op te wachten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Velen hebben da een bult op hun rug. :-)

Andere antwoorden (17)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hans Teeuwen

Toegevoegd op 30-05-2009 13:53:37
http://humortv.vara.nl/ca.9141.liliputter-kabouter-in-het-bos.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je, als je in de maling wordt genomen, er zelf ook smakelijk om kunt lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfspot, Najib Amhali en Hans Teeuwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je doodvalt van 't lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het toppunt van humor is voor mij Monty Python. En toevalligerwijs hebben zij een sketch over dit onderwerp (toppunt van humor). Het gaat over de beste grap die ooit geschreven is. Iedereen die deze grap hoort sterft letterlijk van het lachen. Zie link!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, dit moet inderdaad wel het toppunt van humor zijn:)
In Engeland is deze mop uitgeroepen tot 'de beste aller tijden':

En vrouw stapt de bus in met een baby in haar armen.
De buschauffeur zegt: Ooooooo, dat is de lelijkste baby die ik ooit gezien heb!
Kokend van woede loopt de vrouw de bus in en gaat naast een man zitten. Ze vertelt dat de busschauffeur haar vreselijk beledigd heeft. "Ga maar naar voren, en vertel hem eens flink de waarheid", zegt de man. "Zal ik dat aapje even vasthouden?"

Hij is ook wel leuk:)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
saai
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
snap hem niet echt... Sorry..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow wacht ik snap hem al!!!
AWM
14 jaar geleden
Lol. het kwartje moet ff vallen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, leuk????
De humor van Monty Python, waar ze moppen tappen waarvan ze zo hard moeten lachen dat ze eraan overlijden...

Dat noem ik het toppunt van humor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mag je natuurlijk vinden, het is trouwens ook een geweldige sketch, maar als je dat vindt had je dan niet beter een +1 bij Oeroeboeroe kunnen zetten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe moet ie dan aan zijn punten komen? :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me een duivelskind... "pas op... d'r zit zaad an"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het woordenboek opzoeken wat het woord 'woordenboek' betekent
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hele dag in de keuken staan om hem vervolgens in je eigen snufferd te douwen en vervolgens keihard tegaan lachen en ineens abrupt stoppen met lachen omdat het tegen valt.

Toegevoegd op 31-05-2009 02:09:36
o ja, ging om een taart natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is lachen!
:-)
Mijn vriend kan smakelijk lachen om zijn eigen grappen. Hij ligt dan helemaal in de deuk.

Het toppunt van humor voor mij is dat je dubbel ligt om je eigen grap en dat dat voor anderen nog leuk is ook.
Dat het aanblik van de grappenmaker haast nog humoristischer is dan de grap zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Galgenhumor :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze vraag aan andere stellen en verwachten dat er een ultieme antwoord word gegeven! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een blinde een pistool geven en zeggen dat het een haardroger is