Waarom lijkt een raaf op een schrijftafel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik pieker me suf... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha.. mail me de clue als je klaar bent met de mop, kee?

Antwoorden (6)

Ik ben van mening dat een raaf totaal niet lijkt op een schrijftafel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Volgens mij heeft er iemand flink aan wat wit spul zitten ruiken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou dat denk ik niet, maar misschien kun je op een of andere manier een raaf associeren met schrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HijDieNietsWeet zwangere en verstandige mensen stoppen hun neus niet in witte poeder, en als je kijkt waar de vraag staat zou je moeten weten dat het een raadsel is, en er ook weldegelijk een verklaring is voor mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was niet rot bedoeld (zelfs als grap), maar de vraag komt enigszins vreemd over, vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan een grap zeker waarderen maar zet er dan een ;-) bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
drank maakt meer kapot dan je lief is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Bailey. Dat zal ik in het vervolg zeker doen! In ieder geval: SORRY!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien teveel van haar Avatar gedronken :)
'Kom, nu zal het leuk worden,' dacht Alslajemelevend, 'ik ben blij dat ze raadsels op gaan geven. Ik geloof wel dat ik het kan raden,' voegde ik er hardop aan toe.'Bedoel je, dat je denkt dat je het antwoord erop kan vinden?' zei de Maartse Haas.'Ja,' zei Alslajemelevend.'Dan moet je zeggen wat je bedoelt,' antwoordde de Maartse Haas.'Dat doe ik,' antwoordde Alslajemelevend haastig, 'tenminste ik bedoel wat ik zeg - dat is hetzelfde, ziet u.''Dat is helemaal niet hetzelfde,' zei de Hoedenmaker, 'je kunt even goed zeggen dat "ik zie wat ik eet" hetzelfde is als "ik eet wat ik zie"!''Dan kun je even goed zeggen,' voegde de Maartse Haas er aan toe, 'dat "ik houd van wat ik krijg" hetzelfde is als "ik krijg waarvan ik houd"!''Dan kun je even goed zeggen,' zei de Zevenslaper, die blijkbaar in zijn slaap praatte, 'dat "ik adem als ik slaap" hetzelfde is als "ik slaap als ik adem"!''Dat is hetzelfde bij jou,' zei de Hoedenmaker en hier brak het gesprek af en zweeg het gezelschap een paar minuten, terwijl Alslajemelevend over alles nadacht wat hem over raven en schrijftafels te binnen wou schieten en dat was niet veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm met de namen die je noemt ben je warm. hahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al Schiet je me dan maar levend, Alice?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi heb ik ergens schiet gezegd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alice in wonderland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wild min of meer aangeven ipv Alslajemelevend, Alice in te vullen.
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jawel hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het antwoord staat op de laatste bladzijde van mijn script.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je er blijkbaar een eigen draai aan gegeven? ;)
ze hebben beide poten.

Toegevoegd op 30-05-2009 00:48:40
en in de mythologie worden raven als "boodschappers" beschreven; deze boodschappen worden geschreven op .... schrijftafels.

Toegevoegd op 30-05-2009 01:21:37
beide krassen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om een aantal redenen:
- In beide woorden zit een 'r' en in geen van beide een 'b'.
- Omdat geen van beide van aluminium is gemaakt.
En dan, de onvertaalbare alliteratie:
"You can baffle the billions with both"
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wellicht allemaal waar, maar niet de oplossing.
AWM
14 jaar geleden
Nou ja, als je doorzoekt op het internet vind je uiteindelijk het antwoord dat Caroll zelf zou hebben gegeven op zijn eigen raadsel. Dat zou luiden: "Because it can produce a few notes, though they are very flat; and it is nevar put with the wrong end in front!" Note the misspelling of “nevar” so it is "raven" spelled backwards...." Weer onvertaalbaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou als het van carrol zelf is vind ik de vertaling stupid, maar mijn antwoord is vele malen duidelijker.
AWM
14 jaar geleden
Eehhhm, het is geen vertaling, het is Engels. Dat was Carrols moedertaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Er schijnen meer lichtpuntjes op Rome (vrij naar: meerdere wegen naar...)
noch een raaf, noch een schrijftalel kan je op een boterham smeren