Waarom lijkt een raaf op een schrijftafel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben van mening dat een raaf totaal niet lijkt op een schrijftafel.

'Kom, nu zal het leuk worden,' dacht Alslajemelevend, 'ik ben blij dat ze raadsels op gaan geven. Ik geloof wel dat ik het kan raden,' voegde ik er hardop aan toe.'Bedoel je, dat je denkt dat je het antwoord erop kan vinden?' zei de Maartse Haas.'Ja,' zei Alslajemelevend.'Dan moet je zeggen wat je bedoelt,' antwoordde de Maartse Haas.'Dat doe ik,' antwoordde Alslajemelevend haastig, 'tenminste ik bedoel wat ik zeg - dat is hetzelfde, ziet u.''Dat is helemaal niet hetzelfde,' zei de Hoedenmaker, 'je kunt even goed zeggen dat "ik zie wat ik eet" hetzelfde is als "ik eet wat ik zie"!''Dan kun je even goed zeggen,' voegde de Maartse Haas er aan toe, 'dat "ik houd van wat ik krijg" hetzelfde is als "ik krijg waarvan ik houd"!''Dan kun je even goed zeggen,' zei de Zevenslaper, die blijkbaar in zijn slaap praatte, 'dat "ik adem als ik slaap" hetzelfde is als "ik slaap als ik adem"!''Dat is hetzelfde bij jou,' zei de Hoedenmaker en hier brak het gesprek af en zweeg het gezelschap een paar minuten, terwijl Alslajemelevend over alles nadacht wat hem over raven en schrijftafels te binnen wou schieten en dat was niet veel.

Er is geen antwoord.

Bronnen:
http://wiki.answers.com/Q/In_Lewis_Carroll...

ze hebben beide poten. Toegevoegd op 30-05-2009 00:48:40 en in de mythologie worden raven als "boodschappers" beschreven; deze boodschappen worden geschreven op .... schrijftafels. Toegevoegd op 30-05-2009 01:21:37 beide krassen

Om een aantal redenen: - In beide woorden zit een 'r' en in geen van beide een 'b'. - Omdat geen van beide van aluminium is gemaakt. En dan, de onvertaalbare alliteratie: "You can baffle the billions with both"

noch een raaf, noch een schrijftalel kan je op een boterham smeren

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100