Zitten jullie soms ook echt te wachten op een interessante vraag?

Ik ben hier pas twee dagen mee bezig, maar ik merkte vandaag al dat ik steeds ging controleren of er weer een nieuwe vraag was waar ik zinvol antwoord op kon geven. Maar op een zondag als vandaag, met mooi weer, gaat dat blijkbaar niet zo hard. De meeste vragenstellers liggen dan misschien in de zon te piekeren over nieuwe vragen? Gezien de snelheid waarop de antwoorden steeds verschijnen heb ik in ieder geval wel het idee dat er zeker wel een aantal 'gieren' zitten te wachten tot zich een passende vraag aandient. Herken jij jezelf daar ook in?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als er weinig nieuwe of interessante vragen verschijnen, zit ik vaak in de gesloten vragen te spitten; reuze leerzaam en leuk tijdverdrijf. Vaak vorm ik dan voor mezelf eerst een antwoord, en bekijk hoe andere hier dan tegenaan kijken.

http://www.goeievraag.nl/vraag/oneens-abortus-22-weken-moord.10163 do i need to say more?

Een half uurtje per dag besteed ik toch wel aan het zoeken naar nieuwe, door mij beantwoordbare vragen. Er zijn echter zeker een paar gieren bij op GV haha, maar alle complimenten aan deze top-antwoordgevers. Zij geven veel uitgebreide en duidelijke antwoorden.

Ja als ik geen leuke vragen meer zie om te antwoorden. Dan log ik een paar keer per dag in om te kijken of er een leuke nieuwe vraag bij is gekomen om een antwoord op te geven. De ene dag worden er leukere vragen gesteld dan de andere.

Heb ik ook wel een beetje als er lang geen nieuwe vraag komt. Dan druk ik wat vaker op F5 (pagina vernieuwen).

Ik wil de honderd punten grens passeren dus beantwoord ik nu ook deze, anders zou ik toch wat anders gaan doen.

In feitte is iedere vraag interessant... En ik merk aan mezelf dat ik vaak online blijf zolang er reacties op mijn antwoorden blijven komen. En in die tijd komen er ook andere vragen...

Nee op interessante antwoorden... Daar zit ik op te wachten...

Ja, best veel vragen zijn niet echt interresant om te beantwoorden, zoals hoe heet dit liedje waar ze dat en dat in zingen. Dan heb ik liever een vraag waar je eerst flink over na moet denken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100