Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zitten jullie soms ook echt te wachten op een interessante vraag?

Ik ben hier pas twee dagen mee bezig, maar ik merkte vandaag al dat ik steeds ging controleren of er weer een nieuwe vraag was waar ik zinvol antwoord op kon geven. Maar op een zondag als vandaag, met mooi weer, gaat dat blijkbaar niet zo hard. De meeste vragenstellers liggen dan misschien in de zon te piekeren over nieuwe vragen? Gezien de snelheid waarop de antwoorden steeds verschijnen heb ik in ieder geval wel het idee dat er zeker wel een aantal 'gieren' zitten te wachten tot zich een passende vraag aandient. Herken jij jezelf daar ook in?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
631
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welkom op goeievraag.nl, is verslavend!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als er weinig nieuwe of interessante vragen verschijnen, zit ik vaak in de gesloten vragen te spitten; reuze leerzaam en leuk tijdverdrijf.

Vaak vorm ik dan voor mezelf eerst een antwoord, en bekijk hoe andere hier dan tegenaan kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijzonder leerzaam!!! Zouden er meer moeten doen!!

Andere antwoorden (8)

http://www.goeievraag.nl/vraag/oneens-abortus-22-weken-moord.10163

do i need to say more?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of: http://www.goeievraag.nl/vraag/laatst-gehuild.9938
Een half uurtje per dag besteed ik toch wel aan het zoeken naar nieuwe, door mij beantwoordbare vragen. Er zijn echter zeker een paar gieren bij op GV haha, maar alle complimenten aan deze top-antwoordgevers. Zij geven veel uitgebreide en duidelijke antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja als ik geen leuke vragen meer zie om te antwoorden. Dan log ik een paar keer per dag in om te kijken of er een leuke nieuwe vraag bij is gekomen om een antwoord op te geven. De ene dag worden er leukere vragen gesteld dan de andere.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik ook wel een beetje als er lang geen nieuwe vraag komt. Dan druk ik wat vaker op F5 (pagina vernieuwen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil de honderd punten grens passeren dus beantwoord ik nu ook deze, anders zou ik toch wat anders gaan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alstjeblieft, hier heb je een puntje....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En je honderdste! Gefeliciteerd, Nu maar hopen dat ze niet gaan stoppen met op + te drukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel, nu kan ik weer verder.
In feitte is iedere vraag interessant...

En ik merk aan mezelf dat ik vaak online blijf zolang er reacties op mijn antwoorden blijven komen. En in die tijd komen er ook andere vragen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee op interessante antwoorden... Daar zit ik op te wachten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, best veel vragen zijn niet echt interresant om te beantwoorden, zoals hoe heet dit liedje waar ze dat en dat in zingen. Dan heb ik liever een vraag waar je eerst flink over na moet denken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding