Wat is de goedkoopste busmaatschappij in de regio Noord- en Midden Limburg?

Toegevoegd na 9 minuten:
Geen openbaar vervoer, maar groepsvervoer naar een evenement.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.3K

Antwoorden (3)

Een busmaatschappij is nooit de goedkoopste. De vervoersdiensten moeten bij openbare aanbesteding aangeven welke kosten zijn moeten doorberekenen om aan de gestelde eisen door de opdrachtgever te kunnen voldoen.
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Vilola is overigens de enige in limburg
ronron1212
13 jaar geleden
Voorgroes vervoer moet je gewoon wat offertes aanvragen kan ook bij de openbaarvervoerders
ronron1212
13 jaar geleden
Stel in het vervolg goede duidelijke vragen vast bedankt
de spitsbus..
mijn vriendin zegt datdie de goedkoopste is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Taxi horn?
Ligt eraan naar welk evenement.
Niet iedereen rijd denk ik naar elk evenement.