Wat is de rustigste snelweg van Nederland?

ik zat zelf te denken aan de grensovergang bij Nieuweschans?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.5K

Het beste antwoord

Ik denk de A4 van Delft naar Den Haag bij Delft - Zuid. De snelweg houdt hier plotselling op omdat ( gelukkig) de milieuorganisaties de afbouw naar Rotterdam hebben tegen kunnen houden. Voor inwoners van Delft - Zuid , die hebben een bijna privé snelweg langs Delft.

Helaas wordt de A4 binnenkort toch verlengd naar Schiedam , maar gelukkig deels verdiept aangelegd.

Ik fiets graag door het mooie Delftland , vandaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het ligt eraan of je de hele weg bedoelt of een stukje, ik vind de A5 wel rustig, maar die is heel kort.
het kan wel rustig zijn bij nieuweschans, maar als dat bv. de A7 is, is dat wel de langste snelweg van nederland, en zullen er ook drukke eindjes in zijn.