kun je bij de gemeente of andere instantie een vergoeding krijgen voor een invalideauto danwel brommobiel?

ik kan geen lening afsluiten en heb geen geld...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
6.6K

Het beste antwoord

Verstrekking via de gemeente
In sommige gevallen kan een brommobiel via de Wet maatschappelijke ondersteuning (WMO) vergoed worden. Helaas hebben niet alle gemeentes de brommobiel als hulpmiddel in hun pakket opgenomen. Wilt u weten of brommobielen bij u in de gemeente verstrekt worden? Neemt u dan contact op met de gemeentelijke afdeling die zich bezighoudt met hulpmiddelen en aanpassingen voor mensen met een functiebeperking. U kunt hier de contactgegevens van uw gemeente opzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je!,heb de wmo formulieren bijna klaar,n lichtje in de tunnel,en nu maar afwachten...

Andere antwoorden (3)

Dat is mogelijk, echter niet bij iedere gemeente. Informeer bij je eigen gemeente of ze via WMO wel een vergoeding hiervoor geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En misschien kan een zorgverzekeraar hier ook nog iets voor je doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hiervoor moet je toch echt bij de infobalie van jouw gemeentehuis zijn, vrees ik
jc54