Hoe kan ik een hoger puntenniveau krijgen zodat ik mensen groene duimpjes kan geven??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Het beste antwoord

Door veel zinnige antwoorden te geven, dan krijg je zelf plusjes en gaan je punten omhoog en als je hele goede antwoorden geeft, wordt je misschien wel als beste antwoord gekozen en krijg je 10 punten

Toegevoegd na 7 minuten:
hier een overzicht van hoe je punten kan krijgen en verliezen
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door antwoorden op vragen te geven. Wanneer het goede antwoorden zijn en anderen je een plus geven, krijg je ook een punt. Zie voor het scoreverloop 'mijn pagina', bovenaan de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je 100 punten hebt dan word je niveau 2 en kan je plusjes en minnetjes geven (en bij mij zijn ze blauw ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door goede vragen te stellen en door goede antwoorden te geven. En als dat niet lukt, gewoon elke dag inloggen op de site. Dan komt vanzelf het moment dat je niveau 2 bereikt en kunt gaan duimen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat duurt dan wel iets langer :-)