Wordt een klein pakketje ingepakt door tnt als je het daar heen brengt?

Hoi,
Ik moet morgen een klein pakketje op de post doen. (een spelletje voor de computer). Of moet ik dat van tevoren zelf al inpakken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

Als medewerkster van de TNT deel ik u mede dat ik adviseer welke doos of envelope u bij mij kan kopen, daarna dient uzelf het te versturen paketje in te pakken en het adres erop te zetten. Ik zal met u afrekenen voor verzenddoos of envelope en het verzendbedrag. Daarna verdwijnt het in de verzendbak en is het voor elkaar. Het zal u ook wel lukken denk ik. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als jij het verstuurt dan moet jij zorgen voor de verpakking of doosje van het spel.
De TNT zorgt voor de verzending.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TNT is alleen voor de bezorging. Je bent zelf verantwoordelijk voor het inpakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inpakken doen ze niet, maar je kan op het postkantoor wel wel doosjes voor pakketpost kopen. Maar goedkoper is om het zelf even in te pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Yep, in mijn omgeving vind ik er nog meerdere.
Je kunt bij een tnt office wel enveloppen of doosjes kopen en misschien lenen ze je wat plakband. Maar dan moet je het alsnog zelf inpakken. Misschien ligt er in huis een oude verpakking, opvullen met kranten tegen beschadiging. Tip: schrijf het adres eerst op een blaadje, voordat je het erop plakt.