is het mogelijk om een quad op het water te laten varen?

zo ja!!!!
hoe moet dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet gewoon de 'Jesuspack for Quad' aanschaffen.

Antwoorden (3)

In theorie is alles mogelijk, als je je quad op een boot zet, vaart ie zo over het water heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt af van je eigen technische kunnen...want er zal heel veel moeten aangepast worden om dat ding op het water te laten varen.
1: Drijfvermogen regelen (piepschuim/isolatie platen?)
2: Zorgen dat het motorvermogen op het water voor aandrijving zorgt.(schoepen aan de aandrijf wielen)
3: Alle electra moet droog blijven...waterdichte kast oid om de accu heen
4: De luchtinlaat van de motor dient water vrij te blijven dus hoog geplaatst te worden. De uitlaat ook.
Motor gaat kapot als ie ineens koud water hapt vie de luchtinlaat.
5: Motor kan beter in totaal droog blijven ivm voorkoming corrosie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Min of meer......