Een taxirit van Schiphol naar Hilversum om 02.00 uur per Mercedes, wat is normaal tarief?

Vorige week zaterdag terug van vakantie hadden we een taxirit van Schiphol naar Hilversum om 02.00 uur per Mercedes, de ritprijs bedroeg 100; is dit normaal tarief??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Het beste antwoord

Via deze link kunt u zelf berekenen wat een taxirit kost.
http://www.taxi-prijzen.nl/taxitarieven/

Heb zelf al een globale berekening uitgevoerd en kom voor een ritje van schiphol naar hilversum ook op een prijs rond de 100 euro.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kan wel veel goedkoper wanneer je de taxi vantevoren al besteld. Dan kan het voor onder de 60 euro. Zie bronnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het type auto maakt niet uit vwb de ritprijs, tenzij je ipv een personenauto gebruik maakt van een busje.
Prijzen zijn in vastgesteld, via de andere antwoorden werd je al gewezen op linken om eea te kunnen vergelijken.