auto betalen vandaag

hoi ik ga vandaag mijn gekochte auto ophalen bij de garage/dealer. dit is 11000 euro. kan ik dit vandaag via de giro overschrijven en print van de transactie laten zien? of is dit niet oke voor de dealer? als dit niet kan hoe krijg ik vandaag dan dat geld van mijn giro?
dank je wel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

Ha, die Cavemanrik;

Nog beter is het natuurlijk als je van tevoren afspraken maakt over de manier van betalen. Telefonisch overboeken, pinnen met een eenmalig verhoogde limiet, internetbankieren en contant betalen zijn allemaal snelle mogelijkheden. Contant ook ja, want er zijn nog altijd bedrijven (vaak de kleinere) die geld het liefst in het handje vangen. Maar daar zitten voor de koper natuurlijk weer risico's aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Snel naar de ING en een telefonische overboeking regelen.
Kost dacht ik wel ongeveer € 17,50 ??
De print is niet voldoende; een beetje fotoshopper maakt er wat moois van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het overschrijft via de Giro (telebankieren) staat het direct op de rekening van de dealer, dus kan hij meteen zien dat je betaald hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb eind van de week hetzelfde "probleem".
Mijn ouders gaven me de volgende, veilige tip:
Ga naar je bank en regel een eenmalig nieuw pin-maximum.
Vertel dat je 11.000 moet betalen. Zij kunnen dan regelen dat je dat bedrag eenmalig kunt pinnen.
Let op: Je moet dan niet voordat je bij de dealer bent je AH-boodschappen pinnen, want na één keer pinnen vervalt het tijdelijke maximum.