heb kras op mijn auto van 15 cm hoe krijg die het beste weg.

kras

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.5K

Het beste antwoord

Bij Blokker in nu Scratch te koop,een tube speciaal voor krassen op auto's.Kost 9,95 en is goed spul..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Via een Schadeherstel bedrijf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opnieuw laten spuiten is het beste
Je KAN zelf met plamuur, schuurpapier en een spuitbusje aan de gang gaan. Is veel goedkooper, maar zal er dan ook zo uitzien. Goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet te diepe krassen kan je nog bewerken met commandant
tenminste zo deed ik het altijd en het hielp
wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Pedro245;

Bij een schadeherstelbedrijf heb je in ieder geval de zekerheid van een gepeperde rekening. De schade is nu toch al aanwezig dus je kunt het proberen met een was op kleur en een polijstmachine. Wel zorgen dat de boel eerst goed schoon is. Als je dat jezelf niet toevertrouwt kun je ook eens informeren bij een gespecialiseerde autopoetser; altijd goedkoper dan spuiten en minder kans op kleurverschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestel dat domme stiftje van TommyTeleshopping of bel Carglass (Het bedrijf dat repareerd én vervangt!!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Sonax krasverwijderset is uitermate geschikt om handmatig schrammen en krassen uit autolak te verwijderen. Met twee à drie eenvoudige behandelingen kunnen zelfs flinke krassen spoorloos verwijderd worden, voor zover de basislak of de grondlaag niet beschadigd zijn. Alle benodigdheden voor het verwijderen van schrammen en krassen, waaronder het polijstmiddel en de finish, zijn in de set terug te vinden. De bijgevoegde en erg duidelijke gebruiksaanwijzing geeft precies aan hoe de diverse componenten van deze set gebruikt dienen te worden. De Sonaxset is geschikt voor zowel uni-, metallic- als krasbestendige lakken. De Sonax krasverwijderset wordt geleverd in een stevig kartonnen doosje. Het product is onder andere verkrijgbaar bij tankstations, Automat, Halfords en voor de professionele markt bij de betere automaterialengrossiers. Kijk ook op www.sonax.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een auto van 15cm is wel erg klein. Is het soms een schaalmodel ?