Vraag over airport Brussel

Binnenkort vertrek ik daar om 10 uur in de ochtend naar het buitenland. Aangezien ik geen auto heb en de treinen daar te laat aankomen moet ik in Brussel blijven de nacht van tevoren. Is er een mogelijkheid om op het vliegveld (gratis) te slapen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Als je op het vliegveld gratis wilt slapen, zul je gewoon ergens in een hoekje of op een bankje moeten gaan liggen. Er zijn geen gratis slaapvoorzieningen, die worden aangeboden.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ik de nacht vantevoren wel naar binnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, een luchthaven daar kun je 24 uur per dag binnenwandelen. Die gaat niet op slot.