Hoe verzeker je een aanhanger die niet aan je auto gekoppeld is? (gekoppeld is nl verzekerd door autoverzekering)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

als hij op je oprit staat los van de auto maar wel afgesloten dan valt hij onder je inboedel verzekering
tenminste bij mijn inboedelverzekering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt via je autoverzekering een 'aanvullende dekking losse aanhangwagen' aanvragen. Staat meestal ook wel in de voorwaarden aangegeven.
Kost niet zo veel.