Is het pakket kwijt?

Een pakket verzonden via UPS staat al een paar dagen op "Depature Scan". Normaal gesproken staat er tussen een paar uur tot max 24u arrival scan in een andere lokatie. Nu ontbreekt dat.

Is het pakket kwijt of heeft dit een andere reden? Het pakket is al in het land van bestemming en heeft al verschillende depots gepasseerd in dat land. Het laatste depot waar het pakket is gesignaleerd is ongeveer 100 - 200 kilometer van zijn afleveradres.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

ik zou morgen even contact opnemen met ups en vragen of zij je kunnen helpen
of misschien hebben ze de site nog niet geupdate en is het pakket al bij de eigenaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was ik ook van plan als hier geen antwoord kwam. Maak me er aardig zorgen over aangezien het omdat de inhoud redelijk hoog bedrag vertegenwoordigt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom heb je het dan niet aangetekend verzonden als het een kostbaar iets is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ook gebeurt, maar TNT heeft ook al eens wat van mij kwijtgemaakt (ook aangetekend) en kreeg maar 50 euro terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De statuspagina was inderdaad niet geupdate en is momenteel "Out For Delivery"