spaceshuttle
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

De step, ook wel autoped geheten. Of de kruiwagen.
13 jaar geleden
ik denk de trekschuit :)

er gaat er binnenkort wel een van start hier in de buurt, voor de toeristen gedurende de zomer, dus misschien trekt het aan!
13 jaar geleden
Paard en wagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De benenwagen Pruts. We zijn lui geworden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De arreslee...en sinds kort de biertaxi, want die mag niet meer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de gouden koets 1x per jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zeppelin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de diligence
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
menno's taxi... ik snap het ook niet. een echte alto en maar 5 euro per kilometer & gestationeerd in het drukke noord oost gronigen..... maar geen klanten dusver
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De fiets van mijn zus.

Die fietst nooit, minder kan niet. Lijkt mij.

(Overigens, het moet zijn 'Welk vervoer middel word het minst gebruikt?'.)

Toegevoegd na 26 minuten:
Anyway; het moet dus worden:

Welk vervoermiddel wordt het minst gebruikt?’

(blijft gewoon de fiets van m'n zus)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik het in ieder geval goed verbeteren. "wordT"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarnaast is vervoersmiddel 1 woord en geen 2. Of er een s tussen moet of niet, weet ik niet. Mijn gevoel zegt van wel, maar dat kan best fout zijn. Maar het is in ieder geval wel één woord.
rose
13 jaar geleden
Vervoermiddel moet zonder s maar wordt met een t En ik dacht nog dat één verbetering wel genoeg was (overdaad schaadt, ook in dit soort zaken)
rose
13 jaar geleden
Oh, ja, dank, hersencel. (Moet ik nu al m'n hersencellen bedanken, om er niet ééntje te kort te doen?)
de watertaxi
we wonen notabene in een waterrijk land!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze wordt in Rotterdam volgens mij wel redelijk goed gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De snowscooter, de hondenslee en de elandenslee doen het in Nederland niet zo goed.
In de sahara zijn zeilboten niet zo'n succes gebleken, terwijl schaatsen het in Thailand nooit gemaakt hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De skippy bal Ik heb hem al in tijden niet meer gesignaleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een loopfiets. Een vervoerstmiddel voor gehandicapten die nog wel zouden willen lopen maar het niet helemaal kunnen. Zij kunnen of willen niet met een speciale fiets en al helemaal niet in een rolstoel of scootmobiel.
Ook mijn zusje (75 jaar) heeft een loopfiets.
Als je het niet geloofd, vraag dan maar rond in Akkrum Friesland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De minst gebruikte vervoersmiddelen zijn degenen die helemaal niet meer gebruikt worden, daar zijn er vele van, dus 1 antwoord volstaat dan niet.

De minst gebruikte vervoersmiddelen die in gebruik zijn, zijn de vervoersmiddelen die door een persoon is ontworpen en alleen door bijvoorbeeld zijn gezin gebruikt wordt. Of een prototype die nog wordt getest in een lab. Er is er nog maar 1 van, dus er is nauwelijks gebruik.

Wil je naar algemene vervoersmiddelen kijken, dan hangt het er ook nog vanaf of je wil kijken naar Nederland, een ander land of juist wereldwijd. In Nederland wordt de stoomtrein niet meer gebruikt, in Zuid-Amerika weer wel. Hetzelfde geldt voor riksja's of tuktuks, in Nederland niet, in andere landen wel.