hoeveel kost het om je rijbewijs af te halen bij de gemeente?

Heb het vandaag gehaald wiehoeeeee!!!

Toegevoegd na 29 minuten:
Het gaat om gemeente Maastricht. De site laadt te langzaam op mijn mobiel, zo iemand zo lief willen zijn om ht even na te kijken? Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1.4K

Antwoorden (3)

Gefeliciteerd!

De prijs van een rijbewijs hangt af van de gemeente waarin je woont. Je kunt de prijs opzoeken op de website van je gemeente.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd! Nu leer je pas echt rijden (in de positieve zin).

Dat is afhankelijk van de gemeente waar je woont. In Den Haag bijvoorbeeld, kost het aanvragen van een rijbewijs €45,25

Toegevoegd na 1 minuut:
In Utrecht is het zelfs €49,25

Toegevoegd na 1 uur:
In Maastricht kost een rijbewijs €47,10

Als je onderaan de link op het kopje "Zijn er kosten aan verbonden" klikt. Krijg je het volgende te zien:

* rijbewijs: € 47,10

* spoedaanvraag rijbewijs: € 33,50

* extra leges bij vermissing rijbewijs: € 21,85
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk vanaf medio 2010 zullen gemeenten vastzitten aan een maximumtarief dat ze mogen vragen voor een rijbewijs. Daarmee komt een einde aan de grote kostenverschillen die nu nog bestaan.

Hangt dus van de gemeente af.

Gefeliciteerd en rij voorzichtig.