In welke Ikea vestiging kun je met het openbaar makkelijk komen ?

Het is namelijk zo dat ik graag een keer naar ikea wil samen met mijn vriend, maar bijvoorbeeld Ikea Eindhoven kun je niet met het openbaar vervoer komen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
16.9K

Antwoorden (13)

Ikea haarlemmermeer

Toegevoegd na 53 seconden:
Treinstation 1 minuut lopen.

Toegevoegd na 4 uur:
correctie: Haarlem Spaarnwoude
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Ikea in Utrecht-kanaleneiland stopt de bus naast de deur. En dat is een enorm grote Ikea.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt er natuurlijk wel van af waar je vandaan moet komen. Ikea Delft is prima per openbaar vervoer bereikbaar. Vanaf station Delft met bus 80. (1 minuut lopen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikea Amersfoort
Vanaf station Amersfoort Schothorst en station Amersfoort Vathorst bus 5, Halte Rotonde IKEA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook bij Ikea Eindhoven kan je met het openbaar vervoer komen (bus 11). Op de site van Ikea kan je van elk filiaal zien hoe je er kan komen.

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/ikny_splash.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je een filiaal selecteert zie je het adres en de bereikbaarheid. Via 9292 kan je vervolgens kijken hoe vaak de bus gaat.

Aankopen kan je eventueel tegen betaling laten bezorgen.

Tip: Kijk vooraf ook op de site of iets voorradig is in het filiaal. Het is vervelend als je helemaal met de bus komt en het artikel is niet op vooraad. Dit kan je online bekijken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Tip voor eindhoven: gebruik eventueel de treintaxi vanaf station Eindhoven. Moet je wel met de trein naar Eindhoven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijk! + Ook wat betreft de bevoorrading!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ compleet antwoord.
Hengelo,vanaf het station met de bus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stomme min ; hier is juist makkelijk met het OV te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amsterdam > Metro 53 of 54 vanaf A`dam CS. Vervolgens 123 seconden lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikea Haarlem. Uitstappen halte Haarlem Spaarnewoude
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groningen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groningen. Tevens kun je met de bus bij ikea instappen en uitstappen in het centrum en centraal station. Kun je er een leuke dag van maken. Want alleen ikea kan vervelend zijn vanwege drukte, langzaam tempo van anderen en overige ergernis bronnen. Gelukkig valt de prijs mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Breda,bus stopt op nog geen 50 meter