Welke radiozender geeft de betrouwbaarste TMC info door?

In mijn navi moet ik instellen van welke radiozender ik de TMC (file) informatie wil ontvangen. Het valt me op dat er vaak file wordt aangegeven terwijl er absoluut geen file is. Ik rij meer dan eens voor niets om, of als ik denk dat het toch niet klopt sta ik promt in de file.

Verschilt de TMC info per radiozender en zijn er verschillen in betrouwbaarheid? Het ding staat nu op 'auto', maar ik kan ook skyradio, veronica etc. kiezen.

14 jaar geleden
in: Vervoer
4.2K

Het beste antwoord

Veel betrouwbare flitsmeldingen bij Radio538
In 2008 is maar liefst 93% van de mobiele flitscontroles van de KLPD gemeld bij Radio538.
Daarmee is de flitsinformatie op de radiozender erg accuraat, zo blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Radio1 en Sky Radio

Toegevoegd na 2 minuten:
kijk op de onderstaande site
bij radio 538 zenden ze ook speedscan en parkinginfo mee