Hoeveel ben ik kwijt voor een complete kappen set voor mijn scooter?

Ik heb 2 maand geleden een Yamaha Neo's uit 1999 gekocht. Helaas zien de kappen er niet meer zo fris uit. Weet iemand van een complete kappenset (dus binnen en buiten) ongeveer kost. En waar ik ze het beste kan halen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Antwoorden (3)

kijk eens op deze site daar staan wat prijzen van een kappenset van een neos

Toegevoegd na 2 minuten:
op marktplaats of speuders staan vaak tweedehandse kappen tekoop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar staan geen complete sets op voor de neo's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zijn echt alle kappen stuk of niet meer vertoonbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op marktplaats worden wel eens complette kappen set aangeboden van ron de 500 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de kappen zitten diepe krassen, er zitten verder geen scheuren in ofzo, maar die krassen poets je niet zo maar even weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij een vak handel betaal je per onderdeel je kunt wel korting afdwingen als je alle kappen in een keer koopt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
preimer er opzetten en zelf spuiten is goedkoper
krassen weg werken met vulmiddel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar ik ben bang dat ik hem dan verknooi..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of naar een autospuiter gaan en vragen wat het kost om die kappen te spuiten is misschien goedkoper dan 500 euro
Ik zie op onderstaande link een kappenset aangeboden (heb gegoogled op "kappenset neo's......) en daar wordt nu 125 op geboden. Dat zal zo ongeveer de prijs wel zijn, veel meer gaat dat niet worden.

Veel meer zou ik ook niet aan een 11 jaar oude scooter uitgeven, want nieuw ben je als snel 300 kwijt. Ik heb dat ooit voor een piaggio fly uitgezocht en verwacht voor jouw Yamaha ongeveer eenzelfde bedrag.
14 jaar geleden
Gewoon ff zoeken via marktplaats de prijzen zullen wel verschillen denk ik. Ligt eraan hoeveel iemand ervoor vraagt.