Wat is de goedkoopste manier van vervoer?

Wat is de goedkoopste manier van vervoer voor een bejaard iemand, die niet met het openbaar vervoer kan?De persoon moet van Epe naar Den Haag en retour

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom kan die persoon niet met OV?

Antwoorden (5)

Lopend;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar nu even serieus, ik denk gewoon met de auto. Een taxi is meestal erg duur voor grote afstanden. Misschien kan iemand hem/haar brengen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Taxi met vergoeding door gemeente of zorgverzekering, informeer eens bij betreffende verzekering van die persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In onze regio is een gesubsidieerde taxi en dat is echt heel goedkoop, maar je moet wel wat langer wachten.
Het heet een deeltaxi. Je moet er misschien een kaart voor vragen bij de gemeente.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger had je zoiets als de liftcentrale je kon dan bijvoorbeeld voor een stuivertje per kilometer meerijden, was van deur tot deur en vaak kon je ook meteen de terugreis regelen. Maar er zijn vast ook nog wel lieve mensen te vinden die toch uw kant opmoeten en graag een stukje omrijden om iemand op plaats van bestemming te brengen en vergeet niet dat leuk gezelschap voor de meeste mensen een aardige drijfveer kan zijn iets voor een ander te doen, en zelfs zou het me niet verbazen als iemand niks rekent maa rblij zal zijn met een leuk bedankje. Het heeft geen zin als het voor 1 keer is maar heb je regelmatig bijvoorbeeld de zelfde rit in Nederland of een verre rit (zelf ben ik gelift naar Israél, een weekje onderweg maar wel heel veel gezien)
Misschien bestaat het nog maar ff googlen en je weet het ik heb ff geken maar het bestaat nog google lifcentrale en je ziet het vanzelf.
Suc6 met het vinden van een goede oplossing en wie weet leuke contacten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Vergeet bijna dat briefjes ophangen ook nog wel eens verrassende resultaten wil opleveren moet je een beetje leuke tekst opzetten en daar ophangen waar veel ietwat oudere mensen komen en supermarkten in wijken waarwat oudere mensen wonen, senioren clubs etc.Advertenties in wijkkrantje of plaatselijk blaadje enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Valys reizen voor € 0,18 per kilometer