En waar controleer je wielen banden op. (heftruck)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
opleiding aan het volgen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet voor me zelf maar voor mijn neef, hij is aan het volgen.. Ik heb 5 jaar terug al gehad. Maar ben al aller vergeten bijna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
da's vaak zo met die theorie dingen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoorden zijn moeilijk te vinden in theorie boek.. Daarvan daan. Alleen deze 2 vragen konden we niet vinden. Eigenlijk snapten we niet, maar snap ik 't wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu snap ik het wel..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelukkig maar!

Het beste antwoord

- bandenspanning
- beschadigingen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bandenspanning, profiel, maat, bandbreedte, beschadigingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste heftruck banden zijn massief.
Er mogen geen oneffenheden inzitten of stukken uit zijn,vanwege de stabiele ligging en de goede loop.
Daarom ook stukken metaal of schroeven en spijkers direct verwijderen als je dat ziet.
Ze zijn erg duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dag cursus, en je weet meer!