Ik ga verhuizen vanuit Amsterdam naar Groningen. Is het mogelijk om een verhuisbus te huren die je niet terug rijdt: zo ja: waar?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vervoer
1.3K

Antwoorden (3)

Hoe groot moet de bus zijn? Ik weet dat je Europcar's voertuigen niet op dezelfde plek terug hoeft te brengen: je kan er een in Amsterdam oppikken en in Groningen teruggeven. Of ze een geschikte maat hebben om te verhuizen weet ik echter niet - ligt misschien ook aan de locatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij de firma Hertz wellicht?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elke grote autoverhuurbedrijf heeft meerdere vestigingen waar je een "one way" auto kan huren.