Waarom drukken we allemaal vaker als 1 keer op het stoplicht knopje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1.6K

Antwoorden (15)

Persoonlijk ben ik het niet eens met je gestelde vraag. Ik druk maar een keer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik druk ook maar één keer, maar de meesten omdat ze ongeduldig zijn denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe ik zelf niet maar misschien doen sommige mensen het voor de zekerheid? Voor het geval de eerste keer niet hard genoeg is? Of een soort afreagen omdat het zo lang duurt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan door het haast kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik druk bij een verkeerslicht op het wordt groen knopje rood heb ik al, en ik wil verder. Daarnaast druk ook ik er een keer op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je danig in de problemen komt als het groene lampje kapot is. Dan mag jij dus niet meer oversteken tot deze gerepareerd is........
Omdat we(tenminste ik) het domme idee hebben,dat het verkeerslicht dan sneller op groen zal springen,of omdat we dan wat te doen hebben,zodat de tijd sneller lijkt te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat sommige van die knopjes niet echt in te drukken zijn. En dan heb ik altijd het vage idee dat ik misschien niet hard genoeg gedrukt heb en doe het dan voor de zekerheid nog een keertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik druk zelf ook wel 10 keer. Ik heb namelijk het idee dat wanneer je 1 keer drukt het langer duurt voordat het stoplicht op groen springt. Wanneer je namelijk 10 keer drukt zal het systeem signaleren dat er 10 mensen staan en er dus voor zorgen dat het stoplicht sneller op groen zal springen. Misschien een idiote gedachte of gewoon een gekke gewoonte van mezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kwestie van haast, stress en ongeduld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn ongeduldigen mensen die denken dat als je vaker drukt dat het stoplicht dan sneller op groen gaat . Ik druk ook maar een keer dus het gaat om sommige mensen die dat doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongeduldigheid. We hopen dat het stoplicht dan sneller op groen springt, al weten we dat het niet waar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ongeduld ongeduld en nog eens ongeduld!

Toegevoegd na 1 minuut:
ik doe het zelf vaak genoeg en denk dan ook hou eens op hierdoor word ie toch niet sneller groen!

en dan toch

druk ik weeeeeer!

ongeduld...............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mens is ongeduldig
EN. ik druk altijd 9 keer,
Je kent vast wel de morse code voor SOS>kort kort kort, lang lang lang, kort kort kort. dus - - - __ __ __ - - -
Als het goed is, Springt dan het stoplicht op groen, Want hierbij denkt het apparaat: Gosh, er is iets gebeurd. PLING groen
;)
Doe dit niet met politie in de buurt, ik heb geen idee of het strafbaar is en of het stoplicht het registreert
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het is, om jezelf ervan te VERZEKEREN dat je hebt gedrukt. Ik doe het zelf namelijk ook altijd, vaker drukken, maar nu hebben ze bij mij een stoplicht neergezet, waarbij je te zien krijgt dat je hebt gedrukt. "Wacht op groen", staat er dan. En dan druk ik niet meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaker drukken helpt gewoon
Bij mij wordt het weer iedere keer groen