Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke dag precies gingen de treinen/bussen niet of nauwelijks ?

Door de weeromstandigheden ?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel in de periode December 2009 tot heden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
966

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

25 november 2005

Vrijdag 25 november leidde het slechte weer tot een verkeersinfarct en de drukste avondspits ooit. Door de hevige (natte) sneeuwval waren ook veel takken afgebroken wat extra groot gevaar opleverde. Staatsbosbeheer waarschuwde wandelaars die de Veluwse bossen introkken. In grote delen van het land kwam het openbaar vervoer tijdelijk tot stilstand. Bovendien waren er stroomstoringen onder meer door blikseminslag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op donderdag 24 december was het redelijk bar en boos en is de NS tot diep in de nacht bezig geweest met mensen thuis krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op 20 december 2009 heb ik 's ochtends een half uur vergeefs op de tram staan wachten.. : (
iets later bleek er helemaal geen openbaar vervoer meer te zijn en zelfs geen taxi's....
Dat was volgens mij de eerste dag van al die ellende..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ergst was het bij de eerste grote vorst/sneeuw-aanval op 17 december 2009. Zie de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding