Niet... Ik heb me ook aangemeld op OV-chipkaart.nl, maar die stomme site ziet niet wat mijn saldo is, de oplaadapparaten al wel.. Foutje, moet kunnen zeggen we dan maar :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in principe moet het kunnen maar op een of andere manier lukt het mij ook niet om mijn saldo via internet te bekijken
maar met uitstappen van tram,trein bus of metro zie je hoeveel saldo er nog op je ov -chipkaart staat