Bestaan er cursussen in scootertechniek (Zuid Holland of aangrenzende provincie)?

Graag zou ik een training van één tot een paar dagen of avonden volgen om basiskennis van scootertechniek te krijgen zodat ik zelf eenvoudige reparaties (band verwisselen, kleppen stellen, pakking vervangen) kan uitvoeren. Naast dat het me interesseert, is het ook handig bij een eventuele storing onderweg.

Op google kan ik niets vinden, behalve een officiële training van twee jaar bij Innovam en dat is met net even teveel van het goede.

Als de training ergens in Zuid Holland is, ben ik helemaal gelukkig.

Wie kan me een adres bezorgen?

14 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K
paulus811
14 jaar geleden
juist yourbuddy, dat is ook een hele goede reden voor mij om er wat meer van af te willen weten. En de laatste beurt kreeg ik 'm slechter terug dan dat ik hem had gebracht. Bovendien was ik de scooter drie dagen kwijt. En we hebben twee scooters, dus het lijkt mij handig om wat basiskennis te hebben.

Het beste antwoord

Ik ken ook alleen INNOVAM, als het om alles wat wielen heeft gaat. Die leiden inderdaad op tot monteur, van leerlingmonteur tot diagnosemonteur en alles wat daar tussen zit. Wat voor jou betreft, lijkt mij dat je het best bij een scooterwerkplaats kunt vragen of je een paar dagen mee mag lopen in de werkplaats. Soms zijn die werkplaatsen blij meteen paar extra handen..................
jc54
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!