.

Toegevoegd na 20 minuten:
2e: Gehackt matrixbord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is wel heel apart...
plusje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, Swindon als ik me niet vergis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om de verwarring wat te verhogen... :P +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook een heel merkwaardig verkeersbord:
Ik zet er even NSFW bij, al denk ik dat ie wel meevalt, maar om deze reactie niet door GV te laten verwijderen:
http://goeievraagnl.123forum.nu/viewtopic.php?f=38&t=248
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaha leuke tekst! + veel voor de zombies
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waanzinnige situatie...

Andere antwoorden (10)

Als deze bij je in de straat staat..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhaha leuk:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's een kunstvoorwerp - niet echt een verkeerssituatie :P
Dit is de gevaarlijkste weg ter wereld (zeggen ze).
Hij ligt in Bolivia en verbindt de Boliviaanse hoogvlakte met het subtropische Los Yungas. De weg is 35 kilometer lang en ligt tussen La Paz en Coroico. Hij werd aangelegd in de jaren dertig van de vorige eeuw door oorlogsgevangenen uit Paraguay.
De weg heet Nor Yungas, maar is ook bekend onder naam Dodenweg. Hij is niet geasfalteerd en heeft geen vangrails. Er zijn al duizenden doden gevallen en ongelukken gebeurd. Aan de ene kant een hoge bergwand van het Andesgebergte en aan de andere kant een duizelingwekkende afgrond.

Brrrrrrrrrrr

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog een plaatje van dezelfde weg, maar dan met een bus die er gebruik van maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zij liever dan ik =/
Wel even goed kijken, maar er loopt toch echt een weg door ;-)

Toegevoegd na 19 minuten:
2de foto is een zogenaamde ice road. Wegen die er niet zijn maar door mensen gemaakt worden op het ijs. Dit is vaak de enige manier om grote en zware vrachte te vervoeren naar zeer moeilijk bereikbare plaatsen rond de poolcirkel. Tijdens de warme periodes smelten deze wegen weer weg, en soms gaat het al eerder mis ;-)

Plekken waar ice roads regelmatig voorkomen: Noord Canada, Hoog in Scandinavië, Rusland en de bush van Alaska.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Apart!
In Barcelona.

Welke kant moet ik nou op?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die nieuwste trend op het 'nieuwe rijden':
(foto 1)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de zéér snelle fietsers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
`.

Toegevoegd na 18 uur:
Eerste foto: Verderop verkeerscontrole!

Toegevoegd na 18 uur:
Eerste foto: Alcoholcontrole!