Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben technici van (ik neem aan) Rijkswaterstaat een soort van "verlengladder" bij zich

als ze onderhoud moeten plegen aan verkeersinfo-portalen?

Lijkt mij wel, want ik heb zoiets niet ondekt in de directe omgeving ervan.
(Niet wenselijk i.v.m. springers, e.d. neem ik aan.)

Ik rijd er regelmatig langs en het was me nog niet eerder opgevallen, grappig.

Toegevoegd na 13 minuten:
N.a.v. het antwoord van Antwoordman (waar hij best eens gelijk in zou kunnen hebben), waarom zit er dan toch een gedeeltelijk trap aan de rechterzijde op de onderste foto?

Toegevoegd na 6 dagen:
Navraag bij R.W.S. heeft geleerd dat ze inderdaad een uitschuifbare ladder bij zich hebben met een soort van haken eraan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
596

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat ze een " aanhaak" laddertje bij zich hebben, warschijnlijk uit klapbaar, dat haken ze aan dat aanwezige stuk ladder, en kunnen naar boven klimmen. Heel simpel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Doen ze eerder met een auto met een hoogwerker erop.
Die ladders zijn zo een gesleep...
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Rijkswaterstaat heeft hele mooie Mercedes Sprinters die zijn uitgerust met een kleine hoogwerker. Zodat reparaties aan 'verkeer- matrixborden' eventueel gerepareerd kunnen worden als dit nodig is...

Essent, Nuon en Eneco hebben eveneens vergelijkbare wagens rondrijden die je wat vaker op de weg tegen komt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doen ze met een uitschuifbare ladder. Die kan tot tegen de sporten worden ingeschoven, en past dient ten gevolge in de kofferbak van een kleine middenklasser.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding