Ik wil een paar dagen weg naar London, wat is een leuk maar betaalbaar hotel? en wat is een goede website om hiernaar te zoeken?

Het is een reis voor mijn ouders en het bedget ligt zo rond de 400 € het liefst in de buurt van Nothing Hill,

Ik ben er geloof ik al achter dat de overtocht met de stenaline in ieder geval het goedkoopst is, het gaat mij nu vooral nog om een geschikt hotel.

en maakt het nog uit of je doordeweeks boekt of in het weekend of een bijvoorbeeld van donderdag tot dinsdag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor €400 vind je vast wel een hotelkamer.

Antwoorden (6)

Je zou sowiezo even moeten kijken of vliegen met Ryanair vanaf Eindhoven of Weeze niet goedkoper is. Van hotels in Londen heb ik niet veel verstand, omdat ik in Londen altijd bij mijn zus logeer. Misschien is het wel aan te raden om eens te kijken naar een Bed and Breakfast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb via deze site een hotel in Parijs geboekt. Prima!http://www.budgetplaces.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad kan Ryanair goedkoop zijn, ik vlieg uitsluitend met deze maatschappij.Hotels zijn er in overvloed in de buurt van Nothin Hill.Ik kan je echter geen advies hierin geven.Maar ik las onderstaande link.Misschien iets om over na te denken wat de bestemming betreft?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf heb ik vorige week in Alhambra gezeten, dit zit vlakbij King's Cross/St. Pancras. Voordeel daarvan is dat daar veel metro's en bussen langskomen, dus goede verbindingen. Wij waren 250 euro kwijt voor 3 nachten met 2 personen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.londen.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk op:
http://www.zoover.nl/engeland/south-east-london/londen/plattegrond#tabs

Links op deplattegrond zie je Notting Hill.
Vergroot het gebied en dan zie je dat daar in de buurt een paar hotels liggen.
Je kunt op die site direct informatie over de verschillende hotels ophalen en ook beoordelingen van reizigers die je voor gegaan zijn lezen.

Notting Hill is zo uit mijn hoofd niet de goedkoopste wijk om te overnachten.