Ik beweer dat deze is verzonnen door de gebroeders grimm en daarna pas een dorp is geworden omdat men er in begon te geloven.

Btw er lopen kabouters rond en meisje met rode hakjes die ze de hele tijd tegen elkaar aan kloppen en roepen There is no place like home
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

jazeker! Het ligt tussen Grootebroek en Bovenkarspel. In Noord-Holland. (West-Friesland)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lutjebroek is een dorp in de gemeente Stede Broec, in de regio West-Friesland, in de provincie Noord-Holland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom vraag je naar de bekende weg?