Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag werken in Suriname, weet iemand banen en huisvesting daar?

Werken en wonen dus...... En maakt niet zoveel uit welke banen want ben niet super hoog opgeleid maar wel redelijk snel met leren......

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er is in Suriname één uitzendbureau, en in de regel hebben die jou wel binnen 10 minuten bemiddeld aan een werkgever. Ongeachte de branche waar je in werkt (afhankelijk van hoe flexibel je bent) hoef je je daar weinig zorgen over te maken. Huisvesting kan je vinden op o.a. websites als waterkant.net. Ik adviseer je vantevoren een keer 2 weken op vakantie te gaan om jezelf te oriënteren. Veel succes!

Toegevoegd op 24-04-2009 12:07:19
Edit: Realiseer je wel dat als je in Suriname gaat werken dat je het ook met een lokaal salaris moet doen! Ga uit van jouw huidige netto salaris gedeeld door 5 (indicatie en natuurlijk afhankelijk van de branche waar je in werkt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je er familie of vrienden hebt zou ik eerst proberen met netwerken. Daarnaast kun je via Hyves, Facebook en Linkedin eens een oproep doen.
Daarnaast wellicht info aanvragen bij de ambassade van Suriname.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding