Wat doen wij extra om 1% van de Chinezen op vakantie in nederland te ontvangen?

De tijd komt dat de Chinezen de Lage Landen willen bezoeken. Wat gaan wij doen om hun verblijf te vergezelligen zonder in commerciële platheid te vervallen.

Het gaat hier vrnl. om de 1% ...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Nou, wat ze verwachten he: Op klompen lopen, in molens wonen, tulpen kweken en blowen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat ze gewoon gezellig bij hun familie op bezoek gaan.En verder willen ze zelf de touristische attractie's bezoeken die alom bekend zijn.Als wij naar China gaan doen we hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van die Kodak Fotomoment-bordjes plaatsen. Succes gegarandeerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
We laten zien wie we (nu) zijn.

Gekscherend: we laten ze fietsen huren en jatten deze vervolgens evenals we dat doen met de autoradio's uit hun huurbakken. We s(l)issen hun vrouwen na en wanneer deze niet direct ingaan op onze impliciete avances roepen we "hoer!". We proberen ze kruiden uit moeders rekje te verkopen als Nederwiet en bakpoeder als cocaine. We vertellen ze dat een boer laten na het eten erg onbeschoft is en rekenen ze standaard een euro of zes voor een colaatje. We rijden ze in de taxi vanuit Amsterdam Centrum via Medemblik naar Schiphol en spreken in hun bijzijn de "r" consequent uit als "l".

Uiteraard schromen we verder niet continu te verhalen over al dat er in onze ogen wel niet mis is met China (mensenrechten, kinderarbeid, vervuiling enz.) en peperen de resultaten van Rob de Geus met betrekking tot de hygiene in Chinese restaurants in tot het moment dat ze weer terug in het vliegtuig zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat doen we om het te voorkomen kan je beter vragen.

13300446,05 Chinezen die hier op vakantie komen, das bijna tien keer zoveel mensen als er in Nederland wonen..

Misschien is het dan nog het slimst om een treintje door Nederland te laten rijden waar ze in kunnen stappen en welke langs wat toeristische plekjes rijdt en daarna gelijk weer terug naar Schiphol..