Binnekort ga ik een weekendje naar Londen? Wat zijn, nu de pond zo laag staat, interessante koopjes ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Antwoorden (10)

Wat interessante koopjes voor jou zijn, kun je alleen zelf bepalen. Mijn tip is: Bedenk van tevoren wat je wilt hebben en zorg dat je van deze artikelen weet hoe duur die ongeveer in Nederland zijn. Vergelijk ze met de prijs in Londen en dan weet je of het koopjes zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat het afhangt van jou keus en interesses.Heel veel artikelen zijn in verhouding met Nederlandse prijzen wel aantrekkelijk.

Succes

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals reeds gezegd hangt dat af van jouw smaak. En inderdaad alles staat goedkoper door de lagere pond tov euro. Ik zou zeggen denk na wat je wil, kijk ook op internet wat je zou betalen vb op ebay en sla je slag....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meest "toffe" koopjes hebben minder met de verhouding pond-eurp te maken dan met de gevoelswaarde. Ik heb nog altijd van 1960 een authentieke rode Dubbeldecker van 1 pond en een postkaart van Tate Gallery. Wat wel heel authentiek is , is Portobello Market voor alle oude engelse golfclubs, balls, cricket spullen en ander merkwaardige "old england" antikwiteiten.Dus kopen wat je hart zegt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Engeland is normaal gesproken een duur land, Londen is een erg dure stad vergeleken bij ons land.

Met de huidige koers kan Londen minder duur zijn of op vergelijkbaar niveau komen met Nederland. Goed opletten geblazen dus!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt er vanaf wat je wilt. Voor tweedehands merkkleding kun je terecht bij Pandora Dress Agency. Wil je goedkoop een nieuwe sport outfit dan is Lillywhite de beste keuze. Hier hebben ze tal van leuke aanbiedingen. Een winkel als Topshop kun je ook geweldig scoren voor winig geld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je elektronica wil kopen, kan ik je Tottenham Court Road aanraden (vlakbij Oxford Street). Afdingen is daar heel normaal. Of het goedkoper is dan in NL weet ik niet, blijven opletten dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet wat je zou willen hebben maar ik zelf ga ook binnenkort naar London en zit tedenken aan de iPhone die is daar erg goedkoop!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Schoenen (sneakers)! (Ben net een weekendje naar London geweest en heb 3 paar gekocht voor €80! (Nike en Allstars)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toen ik zelf in Londen was heb ik me bijzonder vermaakt in Camden Town. Afgezien van het feit dat je deze wijk echt met eigen ogen gezien moet hebben, zijn er ontelbare winkeltjes en een grote markt waar je veel leuke en bijzondere spulletjes vindt voor niet al teveel geld.

Al koop je niets, erdoorheen lopen is een ervaring die je nooit mee vergeet :) Ik heb daar meer bijzondere mensen gezien op 1 dag dan in heel mijn leven. Je kijkt je ogen uit! :D