Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke reisbestemming kan je aanraden voor in het najaar?

Ik zoek een leuke reisbestemming voor in het najaar van dit jaar. Wie heeft er suggesties?

Wensen: lekker warm, afwisselend qua mogelijkheden, niet te toeristisch

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Wat dacht je van een leuke Stedentrip naar Praag?
Niet al te duur, niet al te ver weg.
Wel veel cultuur en ook leuk stappen!
L:euk om bijvoorbeeld per trein te doen, heb ik een paar jaat terug gedaan met een vriend van mij en ik ebn nog steeds heel erg enthousiast over die stad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ethiopië! Mooie cultuur, natuur en niet zo toeristisch!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat dacht je on zo rond eind September eens naar Portugal te vliegen.Normaal gesproken goede temperauur,bijna geen regen,en veel te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
andalucia is perfect in het najaar; bv. vliegen op marbella, wat strand meepakken en dan met autootje naar granada (en evt. de sierra nevada,) sevilla en bv. cadiz of gibraltar. top!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wij gaan altijd lekker met de hele familie naar de costa brava of naar de canarische eilanden (tenerife). Lijkt me ook echt iets voor jou
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarom allemaal zo ver zoeken in het najaar kan het in eigenland nog mooi weer zijn en er zijn een heleboel mooie plekjes in nederland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding