vraag over spanje

Wij hebben een buiten verblijf gekocht in spanje .
kan iemand ons raad geven welke bank we best gaan en voor verzekeringen enz...?
we zitten regio alicante

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Oefff ... breek me de bek niet open.
Wij hebben ook een bankrekening in Spanje en we zijn al een paar keer "verhuisd" vanwege de belachelijk hoge kosten. Ik zal je de details besparen. We zitten nu sinds een tijdje bij La Caixa, en daar vallen de kosten mee. Ze zijn het laagst wat wij hebben kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wij hebben goede ervaringen met BBVA (Banco Bilbao Vizcaya Argentaria).

Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA) is een Spaanse bankgroep actief in meer dan dertig landen. De groep telt ongeveer 95.000 werknemers wereldwijd. Het zwaartepunt van de activiteiten ligt in Spanje en Latijns-Amerika.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan Banco de Santander aanbevelen. Doen traditionele bankzaken ook met internetbankieren. Hebben ook een assurantieafdeling. Vestigingen over heel Spanje verspreid, dus ook aan de Costa Plastico (regio Alicante)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij ligt de Costa Plástico meer in de buurt van Almería.