Waar boek ik het goedkoopst een retourvliegticket naar londen in het weekend van vrijdag 8 t/m zondag 10 mei?

Het gaat alleen om de vlucht niet om het verblijf.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (4)

Misschien Ryanair.com als je geluk hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nu boeken: van Eindhoven -London Stansted
retour € 150 all in.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het hangt er natuurlijk ook vanaf vanwaar je wilt vertrekken en hoe laat. Kijk eens op de site van Easy Jet, dan heb je diverse mogelijkheden vanaf Amsterdam, waarbij de prijs afhankelijk is van de vertrektijd en naar welk vliegveld je wilt gaan in Londen. Je kan al voor 100 euro retour.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En vanaf Rotterdam kun je goedkoop met Transavia naar Londen Luton voor minder dan 150 euro voor dat weekend.
Heen: Easyjet Schiphol-Londen Luton 21:30, €44
Terug: British Airways Londen City-Schiphol 19:00, €55

Bij Easyjet betaal je extra als je baggage in wil checken. Terugreis kan goedkoper als je het niet erg vindt om zondagochtend heel vroeg op te staan.