Hoeveel uur ben ik onderweg geweest?

Ik ben zondag ochten om 11.30 uur vertrokken uit me hotel in zuid korea. Ik vloog toen eerst naar san fransisco USA, toen Denver USA, toen frankfurt Duitsland en toen schiphol. Ik land net (dinsdag middag 13.45). Ik ben de tel kwijt door alle tijdsverschillen en jetlag erbij maar ben benieuwd hoe lang ik nou onderweg ben geweest.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Korea nu:

22:00 (Dinsdag). Aankomst nl was dus 21:45 koreaanse tijd.

Vertrek zondag 11.30

2 dagen + 10:15 = 58 uur 15 minuten onderweg.

Waarom zo'n ingewikkelde route genomen? Het is 12 uur vliegen Seoul Amsterdam!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk op je horloge als je vertrekt en kijk op je horloge als je aankomt, trek de eerste waarde af van de tweede en je weet het precies...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
58 uur en 15 minuten.
Volgens de site met tijdzones (http://www.nrc.nl/W2/Lab/Millenniumsite/tijdzones.html) is het in Korea 8 uur later dan nederland, tel bij de 13:45 dus even 8 uur op en tel dan terug naar de 11:30.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ervanuitgaande dat je je horloge niet tussentijds aangepast hebt ben je 50 uur en 15 min onderweg geweest,als je je horloge wel tussentijds aangepast hebt zijn het 8 uur meer.