Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel uur ben ik onderweg geweest?

Ik ben zondag ochten om 11.30 uur vertrokken uit me hotel in zuid korea. Ik vloog toen eerst naar san fransisco USA, toen Denver USA, toen frankfurt Duitsland en toen schiphol. Ik land net (dinsdag middag 13.45). Ik ben de tel kwijt door alle tijdsverschillen en jetlag erbij maar ben benieuwd hoe lang ik nou onderweg ben geweest.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
998

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Korea nu:

22:00 (Dinsdag). Aankomst nl was dus 21:45 koreaanse tijd.

Vertrek zondag 11.30

2 dagen + 10:15 = 58 uur 15 minuten onderweg.

Waarom zo'n ingewikkelde route genomen? Het is 12 uur vliegen Seoul Amsterdam!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk op je horloge als je vertrekt en kijk op je horloge als je aankomt, trek de eerste waarde af van de tweede en je weet het precies...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
58 uur en 15 minuten.
Volgens de site met tijdzones (http://www.nrc.nl/W2/Lab/Millenniumsite/tijdzones.html) is het in Korea 8 uur later dan nederland, tel bij de 13:45 dus even 8 uur op en tel dan terug naar de 11:30.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ervanuitgaande dat je je horloge niet tussentijds aangepast hebt ben je 50 uur en 15 min onderweg geweest,als je je horloge wel tussentijds aangepast hebt zijn het 8 uur meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding