In Duitsland hebben ze oergezellige kerstmarkten, waarom bestaan ze hier niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Ze komen hier ook steeds meer,maar naar mijn gevoel kunnen ze net niet aan de Duitse kerstmarkten tippen.
Die hebben toch net dat kleine beetje meer,omdat de kerst daar nog meer leeft dan hier bij ons.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Daar hebben ze geen Sinterklaas... Dus alle gezelligheid gaat naar de Kerstmarkten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hebben ze hier wel, alleen niet zo uitgebreid als in Duitsland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi, er zijn wel degelijk kerstmarkten in Nederland. In Bergen op Zoom zijn er zelfs 2 dit jaar e.e.a. gecombineerd met een ijsbaan. Even zoeken op het internet en je komt er best wel tegen. Of ze zo gezellig, druk,duur etc zijn als in Duitsland hangt van de inhoud van je portemonnaie af.
P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn hier ook,maar dan kleiner opgezet.
Aankomend weekend zijn er vele ,maar misschien niet in de buurt waar jij woont.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hun samenhorigheidsgevoel is heel groot. Dat merk je ook aan hun liederen in alle commerciele shows. Cultuurgebonden heimatgefühl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je had bv naar Dordrecht kunnen gaan; de grootste, mooiste en drukste kerstmarkt van Nederland.
één klein nadeel: hij was afgelopen weekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, bij mij in de omgeving is er elke dag wel ergens een kerstmarkt, dus ze bestaan wel hier in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan, als je in de buurt woont naar de kerstmarkt in Voorschoten gaan. 19 en 20 december.
Ik stond er zelf ook van te kijken, maar ik zag toevallig een grote advertentie ervan. Ik weet niet of het wat is, dit jaar ga ik ook voor het eerst er naartoe.
Als je in de buurt woont, of je wil wel een stukje ervoor rijden is dit denk ik wel een leuke optie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op sommige plekken in Nederland zijn ook kerstmarkten te vinden.
Het dorpje waar ik woon heeft het net afgelopen weekend gehad. De ijsbaan ligt er nog en blijft nog tot aan het einde van de kerstvakantie liggen. De gezellige kraampjes zijn helaas weer weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Duitsland leven de mensen in de dorpen nog wat meer met elkaar. Iedereen kent elkaar en al kennen ze je niet, dan zeggen ze 's ochtends tóch nog Goede morgen tegen je, of op wel moment van de dag dan ook :)