Wie weet hondvriendelijke gite in Frankrijk voor ons; het liefst boven de 600 meter ivm zandvliegje,alvast bedankt, Anda

gite is een vakantiehuisje, helaas zijn we gestopt met kamperen.

Toegevoegd na 6 dagen:
in zuid-nederland en onder de 600 meter komt het zandvliegje en hartwormpje al voor; overdracht via mijten en is ongeneeslijk; vandaar een wat hoger gelegen vakantieverblijf.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Wij zijn afgelopen september hier geweest met onze honden en hebben een geweldige tijd gehad, komen volgend jaar zeker terug op les gicons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Anda;

Probeer het hier (zie linkje) eens; honden zijn er welkom, de eigenaren hebben bij hun verhuizing een hond uit de kennel van mijn schoonzusje meegenomen.